Kováčikovci sa venujú remeselnej výrobe nožov na mieru a kožených výrobkov. Dlho sa trápili s tým, že nevedeli, ako uchopiť svoju značku a ako vytvoriť funkčnú webovú stránku. Pre ich značku sme vytvorili Malú stratégiu, ktorá odráža ich jedinečnú schopnosť prepájať remeselnú poctivosť, kvalitu a individuálny prístup. Cieľom bolo pred tým, ako sa Kováčikovci pustia do nového webu, posilniť identitu značky, upriamiť pozornosť na hodnotné produkty a nastaviť jasnú zákaznícku cestu.
Kľúčové oblasti spolupráce:
1. Definovanie značky a jej hodnôt: Na workshope sme identifikovali kľúčové hodnoty značky, ktoré tvoria základ jej identity.
2. Odporúčania na tvorbu jednotného vizuálneho systému a webu: Pre posilnenie značky a konzistentnosť komunikácie odporúčame vytvoriť jednotný vizuálny systém, ktorý bude reflektovať hodnoty a identitu značky Kováčikovcov.
3. Odporúčania pre produktové portfólio s cieľom zvýšiť predaj
Výsledok: Táto stratégia položila pevný základ pre ďalší rast značky, tvorbu webu a úspešnú komunikáciu. Kováčikovci teraz presne vedia, ako sa odlíšiť a osloviť zákazníkov, ktorí ocenia skutočnú remeselnú hodnotu.