Lesný kúpeľ (z japončiny Shinrin Yoku) je o návrate k prirodzenému spojeniu s prírodou – pomalý, vedomý pobyt v lese, vedený lesným terapeutom, ktorý prináša harmóniu a pozitívne pôsobí na zdravie.
Problém:
Klient čelil viacerým výzvam: nejednotný vizuál, ktorý pôsobil neprofesionálne, zle čitateľné logo a obmedzený rozpočet, ktorý limitoval možnosti rozsiahlych strategických zmien. Symbol loga mal potenciál, no potreboval úpravy, a vizuálna identita nebola zadefinovaná, čo sťažovalo efektívnu a konzistentnú prezentáciu značky.
Riešenie:
V rámci limitovaného rozpočtu sme sa zamerali na najdôležitejšie oblasti, ktoré prinášajú najväčší dopad. Poskytli sme klientovi tri návrhy redizajnu loga a systému vizuálnej identity. Úzko sme spolupracovali na výbere konečnej verzie, pričom sme rešpektovali obmedzené zdroje a vyhýbali sa rozsiahlym strategickým zmenám.
Pre klienta sme vytvorili:
Redizajn loga: Jemné úpravy symbolu na zvýšenie čitateľnosti a profesionálneho dojmu.
Vizuálnu identitu: Komplexný, no finančne efektívny systém, ktorý zjednotil vzhľad značky na všetkých platformách.
Grafické návrhy na sociálne siete: Elegantné a jednoduché vizuály, ktoré komunikujú hodnoty Lesného kúpeľa.
Výsledok: Aj s obmedzeným rozpočtom sme dokázali vytvoriť harmonickú a profesionálnu vizuálnu identitu, ktorá vystihuje podstatu Lesného kúpeľa – spojenie s prírodou, pokoj a zdravé bytie.